תקנון המרכז הישראלי לטאי צ'י

כמה דברים בכללי

אנו שמחים שהצטרפתם למרכז הישראלי לטאי צ'י

תקנון זה בא על מנת להבטיח את המשך פעילותו התקינה של המרכז ולאפשר לכולנו להנות ממסגרת השיעורים. התקנון רשום בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונהלנשים באופן שווה.

רישום

הרישום למרכז והפעילות בו מתבצע על ידי רכישת מנוי. ניתן לרכוש 'מנוי חודשי' ולהרשם לכל אחד מהשיעורים הכלולים במנוי ללא הגבלה. ׳מנוי מורחב׳ פתוח לתלמידים מתקדמים בלבד. בנוסף ניתן להכנס לשיעורים על ידי רכישת ״כרטיסיה״.

בעת הרישום הראשוני תקבלו מאיתנו חולצה של המרכז אותה הנכם מתבקשים ללבוש בכל שיעור

חיוב המנוי יתבצע אוטומטית מדי חודש עד לביטול המנוי. במידה והחלפתם כרטיס אשראי, אנא עדכנו אותנו.

כל המנויים, כולל כרטיסיה, הם אישיים ואינם ניתנים להעברה.

שיעור ניסיון

מטרתו של שיעור ניסיון הוא לאפשר לכם להתרשם מאיתנו, ולנו מכם. אגב, לנו אין שום ספק שנשאיר עליכם רושם טוב

לפני הכניסה לשיעור ניסיון תידרשו למלא הצהרת בריאות כללית. לאחר מכן תשבו לשיחה עם המדריך שיכין אתכם לקראת השיעור. לא לדאוג, אתם הולכים להנות.

הרשמה לשיעורים

לוח השעורים מופיע באפליקצית ארבוקס (arbox) אותה ניתן להוריד לטלפונים מופעלי אנדרואיד או IOS. ניתן להרשם לשיעורים שבוע קדימה ויש להרשם לכל שיעור לפני ההגעה אליו. אנו ממליצים להרשם בתחילת השבוע מראש לכל השיעורים אליהם בכוונתכם להגיע באותו השבוע ובכך פשוט לסדר לכם את הלו"ז השבועי.

במידה ונרשמתם לשיעור ואינכם יכולים להגיע אליו, אנו מבקשים שתבטלו מראש (כלומר כמה שעות לפחות לפני מועד השיעור) את ההרשמה כדי שהמעקב אחר הנוכחות יהיה אמין ומדויק.

לבעלי כרטיסיה: ניתן לבטל הגעה לשיעור עד שלוש שעות לפני תחילתו, אחרת ייחשב כאילו נוכחתם בשיעור ותחויבו עליו.

התנהלות בשיעורים

אנחנו משתדלים להתחיל את השיעורים בזמן ומבקשים שתשתדלו להגיע קצת לפני הזמן כדי להספיק להתארגן. לאחר מידי פעם זה לא נורא, רק תיכנסו בשקט כדי לא להפריע לחברים, והצטרפו לשיעור בשלב בו הוא נמצא (אנא המנעו מחימום אישי בצד).

בשיעורים אנו מתרגלים גם טכניקות הכוללות מגע. כל תלמיד נדרש להפגין יכולת שליטה עצמית, חברות ומקצועיות על מנת לשמור על עצמו ועל חבריו. מעל הכל, יש להישמע להוראות המדריך.

יש להגיע עם בגדי אימון הכוללים מכנס ארוך וחולצת בית הספר. אנו ממליצים להתאמן עם נעליים אולם לא נגיד לאף אחד לא להתאמן יחף (רק קחו בחשבון שזה הרבה פחות נוח). אין לבוא עם בגדים שעליהם רוכסנים, כיסים או כל דבר אחר העלול לגרום לפציעה. אין לבוא בגופיה. לפני האימון יש להסיר שעונים ותכשיטים

יש להקפיד לשמור על היגיינה ולבוא עם בגדים נקיים. יש להקפיד על ציפורניים גזורות, שמירה על ניקיון אישי, היגיינת פה, שטיפת ידיים לפני אימון ושימוש בדיאודורנט

במידה ואתם צריכים להתלבש יש לעשות זאת בחדר ההלבשה בלבד.

אנו מבקשים שתכניסו את דברי הערך שברשותכם איתכם לאולם כשאתם בשיעור. המרכז לא יהיה אחראי לנזק או גניבה של ציוד במהלך שעות הפעילות.

יש לשמור על הסדר והניקיון בדוג'ו וגם בשאר אזורי המרכז. אין להכניס דברי מאכל או כוסות שתיה לדוג'ו. כמו כן אין להכניס אופניים, קורקינטים ובעלי חיים.

הקפאת מנוי

תקופת ההקפאה המינימאלית של מנוי היא חודש. תקופת ההקפאה המצטברת המקסימלית בתקופת המנוי היא חודשיים. לא תתאפשר הקפאת מנוי רטרואקטיבית. 

בתקופת הקפאת המנוי ייגבו דמי המנוי כסדרם ותקופת המנוי תוארך בתום תקופת המנוי המקורית במספר הימים שהוקפאו באישור המרכז. 

המרכז רשאי לשנות את תנאי ההקפאה מעת לעת ולפרסם הודעה על כך בדרכים המקובלות.

סיום ההתקשרות

האחריות על הפסקת המנוי חלה על התלמיד בלבד. לא יינתן החזר כספי על חלק מחודש במקרה של ביטול או הפסקת מנוי מכל סיבה שהיא.

על מנת לבטל את המנוי יש לפנות או להתקשר למזכירות במהלך שעות הפעילות

המרכז הישראלי לטאי צ'י שומר לעצמו את הזכות לבטל לאלתר את המנוי של מי שהפר או שאינו מקיים הוראות, כללים ותקנות המרכז, ו/או המפריע בדרך כלשהי לפעילות התקינה והשוטפת במרכז ו/או הגורם נזק במזיד לרכוש המרכז או לתלמידים אחרים.